8 Şubat 2012 Çarşamba

Fenomen site

xhamster global dünyada fenomen olmuş bir site.internet kullanıcılarının %95i bu siteyi bilmekte.dünya çapında bir site xhamster.sitede yetişkin içerikli videolar bulunmakta.xhamster.com türkiye erişimine bir süre kapalıydı.halende kapalı.giriş için dns engeli bulunmakta.siteye girmek için bilgisayarımızdan çeşitli ayarlar yaparak girmek gerekiyor.baya maharetli bi iş anlaşılan.dünyanın kabul ettiği bir siteye türkiyeden erişim yok .aslında olmaması daha iyi.gerek yok bence o kadarda önemli bir site değil.ama türk insanıda dahil tüm dünya bu siteye ilgi duyuyor.dns ayarları değiştirdikten sonra siteye ulaşabiliyoruz.dns ayarlarını değiştirmeyi diğer yazılarımda anlatırım.şimdilik site tanımından bu kadar.bu bloğumuz xhamster bloğu daha yeni.projelik olarak düşündüm ve açtım.bakalım inşallah güzel yerlere gelir.blog işinde pek meraklıyım ve bloggerden vazgeçemiyorum.kullanımı basit olduğu için insanın hoşuna gidiyor.host domain derdi yok aç bloğunu blogla kardeşim.ne güzel.buradan xhamster bloğunun altyapısını oluşturan blogger'e saygılarımı sunuyorum.burdanda bize teknik destekte bulunacak olan googleyede şimdiden teşekkürler diliyorum.inşallah bağlarımız sağlam olur.şimdilik temennilerim bunlar.bakalım ilerlerleyen zamanlar neleri gösterecek.çok fazla bloğum meevcut.bu blogtanda diğerlerinden olduğu gibi ümitliyim.bu işi seviyorum.bu sefer farklı bir konuyla okurlarımın karşısına çıktım bakalım blog tutmassa kapatırım hiç sorun değil benim için.googleyle aram iyi olmazsa kapanır anlayacağınız.xhamster konusunda google ile barışık olabilirsek her daim paylaşımlara devam ederim.bu yazı merhaba yazısıydı.bol imla hatası olabilir kusura bakmayın.ilerleyen zamanlarda daha düzgün yazmaya çalışacağım.aklıma gelenleri yazdım şimdilik.düzenli paylaşım yapılacaktır.şu an siteye tasarım açısından birkaç şey düşünüyorum.temada değişikli falan..site kısa bir süre sonra daha gelişmiş olarak karşınızda olacaktır.hepinize iyi günler efendim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.